1396-08-26 13:01
689
0
46653
مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان:

عزاداری 28 صفر نماد ارادت نیروهای مسلح به پیامبر (ص) و اهل بیت (ع) است

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان گفت : نیروهای مسلح ما  در عزاداری روز 28 صفر ارادت خود را به اهل بیت و نبی مکرم اسلام به نمایش می گذارند.

به گزارش گلستان ما ؛ حجت الاسلام جعفر رعایتی مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان در جمع خبرنگاران اظهارکرد: روز 28 صفر یکی از روزهای تلخ برای همه مسلمین است چون روز رحلت پیامبر (ص) و روز شهادت امام حسن مجتبی (ع) است .

وی ادامه داد: همه مردم مسلمان در سراسر کشور و حتی در سراسر دنیا چنین روزی را به عزاداری برای نبی مکرم اسلام(ص) و امام حسن (ع) عزاداری می کنند .

مسئول نمایندگی ولی فقیه در سپاه نینوا گلستان افزود: نیروهای مسلح به عنوان بازوهای نظام اسلامی سعی می کنند همانند بقیه مردم مسلمان در این روز عزاداری نمایند و این مراسم عزاداری را به شکلی منظم و منسجم در روز 28 صفر به نمایش می گذارند و بگویند در این عرصه هم همچون دیگر صحنه ها پای کار هستند.

وی با بیان اینکه شاید سوال شود این عزاداری ها چه خاصیتی دارد ، تصریح کرد:خداوند خطاب به مردم فرموده است که اگر الگو و اسوه می خواهید بهترین الگو حضرت رسول اکرم (ص) هست.

حجت الاسلام رعایتی افزود: در چنین روزی ما ضمن عزاداری کردن می توانیم به سیره اهل بیت و پیغمبر بپردازیم و درس خوبی نیز برای دنیا و آخرت خود به دست آوریم .

وی خاطرنشان کرد: امیدواریم همه آزاد مردهای جهان و ملت های مسلمان در آزادگی به سر ببرند و دشمنان دین و اسلام و بشریت ریشه کن شوند .

انتهای پیام/

نظرات

دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری گلستان ما در وب سایت منتشر خواهد شد

پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد

© کپی بخش یا کل هر کدام از مطالب گلستان ما با ذکر منبع امکان پذیر است.